عربي
Home About Us Contact Us
 Username :
 Password :
  Invisible
 
 Registration
 Forgot your password ?
 
     
Advanced Search
Premium Members
Success Stories
Who's Online


Islamiyat

اللهم إنك تقدر ولا أقدر وتعلم ولا أعلم وأنت علام الغيوب والقادر اللهم إن كنت تعلم في (فلان) خير فزوجني له واقدره لي وإن كان في غيره خير لي في ديني ودنياي وآخرتي فأقدره لي.


راسكول
Registered on11/30/2014 Last online8/5/2017
Name :
ID :
Nationality :
From :
City :
Marriage Type :
Status :
Age :
Children's :
Weight - Height :
Complex :
Body Type :
Occupations :
Education :
Social Status :
Monthly income :
الحالة الصحية :
الالتزام الديني :
راسكول
"1915766"
Saudi Arabia
Saudi Arabia
Najd
First Wife
Single
32
No
60 kg :: 166 Cm
Close to Fair
Sporty body
Other - عسكري بعد العيد بالاحساء
High School
Average
6000-9000 ريال
سليم والحمد لله - لا أدخن
Little Religious - Always Pray - غير ملتحي

Report Admin
If this profile is Bad


Specifications of wife i want relationship


شرطي الاساسي ان تكون سعوديه او خليجيه فقط وتكون جاده وروحها حلوه وجميله وبيضا البشره او حنطي مائل للبياض والجسم مخصر - مو سمينه واتمنى طولها من 149 الى 160 - قبيليه بدو او حضر او غير قبيليه بس م تكون خضيريه عرق ابيض او مخلوط لايوجد عندنا عنصريه قبليه من توجد عندها لطفآ لا ترسل واللي ماتهتم بنظافتها والنسره واللي م تخاف الله لا ترسل -او جامعيه سوا موظف او لا ، طبيبه او معلمه وأتعهد لها مالي دخل بمرتبها وتكتبه بالعقد ، ارمله او مطلقه او بكر العمر مو مهم بالنسبه لي بس مايكون الفرق اكثر من ١٠ سنوات سوا اصغر او اكبر أفضلها ثلاثينية ، انقطعت عن الموقع فتره طويله ان شاءالله انوه صار فيه مصداقيه وجديه القسم اللي ببداية التسجيل صار أمره بسيط عندكم اتقو الله يا ناس ، لا أحلل الا الجاده اللي تنطبق عليها المواصفات ترسل وتكون صادقه معاي وتبشر باللي يسعدها ملاحظه انا ضد التعدد بأشكاله وانواعه وراح تتآكد شريكتي بنفسها . تثق ثقه تامه باذن الله اني راح احطها بعيوني واسعدها قد ما اقدر بس ابي مراه سنعه من الشرقيه - الاحساء او الدمام او الرياض او نجد او جده 😍 فقط ، لو المال يغني عن الرجال ،، - لما تزوجت بنات الملوك - المثل يقول خذي ابليس ولا تاخذي نسونجي مخيس


About My self


شاب نجدي متفتح محافظ ع الصلوات - وسطي بالدين مو متشدد ولا منحل خير الامور اوسطها- خلوق نظيف كريم حنون رحيم و متفاهم جدا وقنوع - عصبي شوي ، شكلي مملوح مره سلس وسهل في التعامل - اعزب وراي زواجي بيدي ، ملاحظه اللي تتواصل معي وتتواصل مع غيري بنفس الوقت تبعد بعيد والله لايسامح اللي تكذب علي ،، اكتشفة بالموقع اغلب البنات كذابات وماخذات الموقع للتسليه والقليل جادات واللي جادات للاسف بياناتهن مو مناسبه او مدينتهم بعيده مره ، اريد الإستقرار العاطفي والنفسي من يناسبها ملفي تتفضل بس اتمنى مواصفاتها مناسبه و ماتكون بمدينه بعيده عندي يقين بالله راح احصل الانسانه اللي استاهلها وتستاهلني ، واسئل الله لي ولكم الستر والسعاده وفق الله الجميع
   Add  راسكول to my Favorite List    Add  راسكول to my block list
send message to راسكول
Messaging feature for registered member only,Please login or Register free now
Forget your password ?





Mawada is the only free fully featured Islamic marriage site ever. Register for free with Mawada and enjoy all the basic features for free.
Mawada is a pure Muslim Marriage service, and fully based on the Islamic morals and manners. If you are a Muslim and serious about marriage then Mawada is right on for you.
 Registered : 2617967Join
  Online : 173485 Persons
Bookmark and Share

Home Page    -    About Us    -    Contact Us    -    Registration    -    Advanced Search    -    Help   -    Mawada APP

Registration Rules    -    Privacy policy

Instagram      Google Plus      Twitter      Facebook

All Right Reserved for Mawada.net 2006 - 2017 ©

Mawada APP

Mawada APP